Google si-a păstrat acelasi discurs in ceea ce privește clasamentul site-urilor pe motorul de cautare de-a lungul timpului, cu toate acestea, fiecare an care trece vine cu o schimbare a modului de stabilire a unor strategii SEO.

Care sunt cel mai bune strategii SEO în 2016 servicii web

Principalele criterii de care se foloseste Google de atat timp pentru a stabili intaietatea site-urilor raman si în continuare valabile: continutul de calitate, scrisul in principal pentru utilizatori, backlinkuri de calitate, un site fara probleme tehnice, care sa poata fi accesat cu usurinta atat de către utilizatori, cat si de catre robotii Google.

Anul 2016 vine cu o evolutie a SEO, devenind mai importantă atentia pe care o punem in crearea unor strategii SEO care sa se dovedeasca cu adevarat eficiente.

Strategii SEO pentru anul 2016

  1. A devenit foarte important ca site-ul tau sa poată fi vizualizat cu usurință de pe orice dispozitiv. De atfel, site-ul tau nu va avea sanse mari de evolutie în Google daca nu dispune de o afisare corecta a paginilor de pe dispozitivele mobile, astfel incat informatia sa poata fi vizualizata cu usurinta de catre consumator.

  1. Site-urile user-friendly / user-oriented se vor dovedi cele mai de succes in anul 2016. Pentru a dispune de acest succes trebuie sa tii cont de cateva aspecte importante: site bine structurat, cu un design plăcut; informații despre companie cât mai vizibile pe site; directionarea vanzarilor prin design si culoare; evidentierea beneficiilor si avantajelor business-ului etc.
  2. Asigura-te ca oferi date structurate pentru toate paginile importante, in functie de tipul de business online pe care il ai: stelute vot, numar review-uri, pret, info stoc, liste.
  3. SEO Local va fi mai important in 2016. Pentru aceasta trebuie sa tii cont de cateva aspecte: punerea accentului pe locatia in care se afla business-ul tau (content, rețele profesionale și sociale), inscrierea afacerii in Google Places / Google+, directoare locale.
  4. Un alt element important in 2016 sunt cautarile conversationale. Acest lucru inseamna ca trebuie să creezi continut care sa raspunda la intrebarile : Cine?, Ce?, Când?, Cum?, Unde?, De ce?.

Te asteptam pe cwebdesign.ro pentru a pune in aplicare aceste strategii SEO, pentru afacerea ta!

602 View